Scroll to top

W trakcie odbudowy auta spotkała mnie niejedna niespodzianka, ale taką nauczkę dostałem po raz pierwszy. Podczas sortowania części, które miały trafić do ocynku zupełnie przez pomyłkę dostał się tam zawór umiejscowiony w tylnej części podwozia, a odpowiadający za opóźnienie w hamowaniu kół tylnej osi. Po dwóch latach od ocynku okazało się, że trzpień zaworu na skutek kontaktu z kwasami w procesie trawienia przed ocynkowaniem kompletnie zardzewiał. Dosłownie rozpadł mi się w rękach. Oczywiście nowy, taki sam już nie istnieje. Udało mi się zidentyfikować na tej stronie, odpowiedni zawór innego producenta, który pasuje do Datsuna 240Z z 1970 roku. Kupiłem nowy na ebayu i spróbuję przełożyć wnętrze do mojej obudowy Sumitomo. Tutaj znajduje się instrukcja wymiany zestawu serwisowego.

Jeśli nie da się przenieść wnętrza do mojego starego zaworu, wtedy użyję nowego. Nic już z tym nie jestem w stanie zrobić.

https://www.musclecarresearch.com/valve-rebuild-kh-multi-prop

https://www.musclecarresearch.com/2B091-Kit-2

Related posts