Dziś pierwszy raz byłem zobaczyć auto w trakcie sodowania. De facto cała robota jest już praktycznie wykonana. Zostały błotniki, klosze (z żywicy) lamp, klapa oraz drobnica. Ustaliliśmy z Panem Kamilem dalszy zakres prac i zrobiłem parę fotek.
![](http://240z.pl/wp-content/uploads/2019/02/IMG_20190206_122606-1024x484.jpg)
![](http://240z.pl/wp-content/uploads/2019/02/IMG_20190206_122611-1024x484.jpg)
Z nieciekawych spraw to tak jak już wiadomo było wcześniej: problem był w okolicy akumulatora, a dodatkowo pojawił się niechlujnie naprawiany tył.
![](http://240z.pl/wp-content/uploads/2019/02/IMG_20190206_123413-1024x484.jpg)
![](http://240z.pl/wp-content/uploads/2019/02/IMG_20190206_123433-1024x484.jpg)
Poza tym progi zdrowe, nawet Kuba z Datsun Europe żałował (podobno), że nie kupił tego egzemplarza.
![](http://240z.pl/wp-content/uploads/2019/02/IMG_20190206_123447-1024x484.jpg)
![](http://240z.pl/wp-content/uploads/2019/02/IMG_20190206_123606-1024x484.jpg)
![](http://240z.pl/wp-content/uploads/2019/02/IMG_20190206_123624-1024x484.jpg)
Mały kłopocik przewidywany zresztą przez blacharza pojawił się na podszybiu. To zalegające liście, szyszki i orzechy spowodowały nagromadzenie wilgoci i korozję tego elementu. Jest to jednak miejsce niekoniecznie mocno widoczne i będzie można je spokojnie naprawić.
Prosoda robi teraz drugi błotnik. Drzwi i jeden błotnik były już gotowe.
![](http://240z.pl/wp-content/uploads/2019/02/IMG_20190206_124025-1024x484.jpg)
![](http://240z.pl/wp-content/uploads/2019/02/IMG_20190206_125039-1024x484.jpg)
Wieczorem dostałem zdjęcia okularów wokół reflektorów. Są one wykonane z żywicy poliestrowej (jak kajaki) i świetnie dały się oskrobać strumieniem sody.