Jako, że auto wróciło z warsztatu po instalacji silnika i skrzyni biegów mogłem wykonać kolejne prace montażowe. I tak w aucie przybyło:
- pasy bezpieczeństwa,
- pasy bagażowe,
- uruchomiliśmy klakson, światła pozycyjne, awaryjne, długie, oświetlenie deski rozdzielczej, stacyjkę,
- zamontowaliśmy dmuchawę,
- sprawdziliśmy i wymieniliśmy wadliwe bezpieczniki,
- podłączyliśmy linkę prędkościomierza,
- wprowadziliśmy antenę radia.
Auto przed oddaniem do tapicera musi być całkowicie sprawne i nie wymagać interwencji w wiązki elektryczne. Tak więc do sprawdzenia jeszcze manetka migaczy i włącznik świateł mijania i drogowych oraz oświetlenie kabiny (w dachu). Potem musimy złożyć resztę karoserii i przygotować auto do transportu (np. zabezpieczyć przednią szybę, której nie wstawiam na życzenie tapicera).
![](http://240z.pl/wp-content/uploads/2021/10/IMG_20211001_185906-scaled-e1633193108914.jpg)
IMG_20211001_185906
![](http://240z.pl/wp-content/uploads/2021/10/IMG_20211001_185857-scaled-e1633193096212.jpg)
IMG_20211001_185857
![](http://240z.pl/wp-content/uploads/2021/10/IMG_20211002_172853-scaled-e1633192874132.jpg)
IMG_20211002_172853
![](http://240z.pl/wp-content/uploads/2021/10/IMG_20211002_172835-scaled-e1633192886356.jpg)
IMG_20211002_172835
![](http://240z.pl/wp-content/uploads/2021/10/IMG_20211002_172826-scaled-e1633193035319.jpg)
IMG_20211002_172826
![](http://240z.pl/wp-content/uploads/2021/10/IMG_20210930_202915-scaled-e1633193048112.jpg)
IMG_20210930_202915