Łukasz pracował w ostatnim czasie nad błotnikami. Poniżej widać otwory, które pozostałe po wcześniejszych naprawach. Jest jeszcze sporo prostowania, naciągania, cynowania itd…
![](http://240z.pl/wp-content/uploads/2019/08/20190823_190804-1024x768.jpg)
Wiele miejsc zostało naprawione bardzo niechlujnie i na szybko. Ten fragment ma dziury i zagniecenia, które nawet nie zostały naprawione… A wręcz przeciwnie, ktoś je po prostu pozaginał do środka, tak aby nie wszystko było widać.
![](http://240z.pl/wp-content/uploads/2019/08/20190823_190851-1024x768.jpg)
Poniżej druga nieuszkodzona strona.
![](http://240z.pl/wp-content/uploads/2019/08/20190823_190835-1024x768.jpg)
Są też widoczne uszkodzenia, połamane elementy konstrukcyjne w obrębie podpór bagażnika. Trzeba to wyprostować i naprawić.
![](http://240z.pl/wp-content/uploads/2019/08/20190823_190856-1024x768.jpg)
Łukasza czeka jeszcze sporo pracy z tymi elementami. Krawędź nadkola, linie zagięć na błotnikach, powierzchnie i wyprowadzenie płaszczyzn. To wszystko wymaga dopieszczenia.
![](http://240z.pl/wp-content/uploads/2019/08/20190823_190759-1024x768.jpg)
Dla rozluźnienia fotografia łączenia dachu ze słupkiem. Oryginalnie cynowane miejsce łączenia i poprawiane w fabryce młotkiem. Widoczne mocne zagniecenia metalu.
![](http://240z.pl/wp-content/uploads/2019/08/20190823_190753-1024x768.jpg)